Fastighetsservice

Felanmälan
All felanmälan gällande vårt område, lägenheter m.m. sker enligt nedan. Detta inkluderar även städning i fastigheten. I en bostadsrättsförening så är det stadgarna som avgör vem som ska betala för vilka åtgärder. Lite förenklat så kan man säga att bostadsrättshavaren ansvarar för att reparera saker innanför lägenheten, medan föreningen ansvarar för saker utanför lägenheten. Detta gäller dock inte undantagslöst, så kolla för säkerhets skull stadgarna. Om åtgärden omfattas av ditt ansvar enligt stadgarna så kommer Renew att skicka fakturan till dig.

Telefon: 08-34 38 00           (vardagar mellan kl. 08.00 – 17.00)
E-post: felanmalan@renewservice.se

Handyman – Behov av snickarhjälp, elektriker, VVS mm. kan beställas via växeln vardagar 08.00 – 17.00 på 08-34 38 00.

Jour

För akuta ärenden som inträffar på vardagar eller efter kl 17.00 samt under helger, och som inte kan vänta till kommande vardag.

Telefon: 08-34 38 00

Hissarna
Har du problem med hissarna så får du gärna ringa till ALT Hiss och göra en felanmälan. Uppge tillverkningsnummer som står i respektive hiss.

Drabantgatan 7: tillverkningsnummer 16954.
Drabantgatan 11: tillverkningsnummer 16955.

Telefon: 010-205 00 50